در چند ماه اخیر، بیشترین ورودی از گوگل در آفتابگردان مربوط بوده است به فارسا:
باید هم همینطور باشد! ویرایشگر متن فارسی با این قدرت و دقت و خلاقیت بعید است پیدا شود...
در چند ماه اخیر، بیشترین ورودی از گوگل در آفتابگردان مربوط بوده است به فارسا:
باید هم همینطور باشد! ویرایشگر متن فارسی با این قدرت و دقت و خلاقیت بعید است پیدا شود...
بخشهای مختلف آفتابگردان هر روز در حال بهروزرسانی هستند که ممکن است شما مدتها بعد متوجه شوید... همین دیروز، امکاناتی به Schedule و Ala اضافه شد...
مفتخریم که هزاران غیرایرانی از کشورهای مختلف در مراکز آزفای دانشگاههای مختلف با نُمرا و تِستا در حال آموزش دیدن هستند...
اوج فعالیت آفتابگردان، ۱۵ روز مانده به مهر تا اواخر مهر است. دهها مدرسه و دانشگاه و مؤسسه باید سایتها و سامانههای نمرا و تستای خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند...
کدام هاستینگ و کدام شرکت طراحی سایت با ۴.۵ میلیون تومان این همه امکانات که در سایت این مشتری جدید طرح مَدفای ما میبینید در اختیار مشتریان قرار میدهد؟ https://allaame.ir
طرح مدفا را از دست ندهید: https://yourl.ir/madfa
هاستینگ آفتابگردان ( Aftab.host ) که طی ۱۵ سال گذشته میزبان صدها وبسایت کوچک و بزرگ بوده است، مدتی است که طی توافقی با مجتمع فنی تهران (نمایندگی ساوه)، دامنه و هاست با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان دورههای برنامهنویسی وب قرار میدهد... این ابتکار، هاستینگ را به یکی از پردرآمدترین بخشهای آفتابگردان تبدیل کرده است.
به سفارش مشتری خوبمان مؤسسه من حقیقی https://azmoonmanehaghighi.ir بازیابی رمز با کمک پیامک به تستا اضافه میشود...
دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از بهترین مشتریان نمرای ماست: https://samach.scu.ac.ir
به سفارش این دانشگاه، امکان انتخاب زبان بین سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در نمرا فراهم میشود...
حُجرا تا این لحظه قریب به ۱۰۰ میلیون تومان درآمد نصیب آفتابگردان کرده است... و این تازه ابتدای راه حجرا است 😉
گاهی انسان فکرش را نمیکند که یک محتوا بر روی سایت اینقدر ورودی از جستجو داشته باشد!
طی یک سال اخیر، بیشترین ورودی از گوگل به آفتابگردان با جستجوی عبارت «تسبیح آنلاین» به این صفحه بوده:
عجب!
این مطلب ترجمهای آزاد از مطلبی با عنوان 7Proven Ways to Increase Customer Satisfaction for Your Online Business در وبلاگ پرستاشاپ است. «رضایتمندی مشتریان» باید اولویت اول همه تجار باشد. بر اساس یک تحقیق، «به دست آوردن یک مشتری جدید، ۶ تا ۷ برابر نسبت به نگاه داشتن یک مشتری هزینه دارد». رضایتمندی مشتریان یک زنجیره ایجاد میکند، هر چند که کم بودن شکایات مشتریان به معنی رضایتمندی آنها نیست. بر اساس یک تحقیق ۹۶ درصد مشتریانی که ناراضی هستند، هیچ شکایت یا گلایهای نمیکنند، البته ۹۱ درصد آنها اگر از خدمات یا محصولات ناراضی باشند، آن فروشگاه را ترک میکنند و هرگز دیگر برنمیگردند. اگر راغب شدهاید که مشتریان خود را راضی نگاه دارید، این ۷ نکته میتواند به شما کمک کند: ۱- مشتریان را با چیزهای رایگان سورپرایز کنید چه چیز بهتر از یک خدمت یا محصول رایگان؟ نمونههایی از چیزهای رایگان میتوان... (ادامه)
وبلاگ سایت PrestaShop.com (که یک سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین است) هر بار یک مطلب در زمینه تجارت الکترونیک منتشر میکند که حاوی نکات جالبی است. اخیراً مطلبی با عنوان «روان شناسی قیمتگذاری و تخفیف در تجارت الکترونیک» متشر شد که آن نکات را اینجا ترجمه میکنم و کمی هم از تجربیات خودم مخلوط میکنم: انسانها توجه و تمایل ذاتی خاصی روی برخی قیمتها دارند که ما آنرا در اصطلاح «قیمتگذاری روانشناسانه» مینامیم. این موضوع اثبات شده که قیمتگذاری و تخفیف روانشناسانه باعث افزایش تعداد جنس خریداری شده و میزان پول خرج شده توسط مشتری میشود. برخی از نکات در این زمینه در ذیل آمدهاند: - مشتریان عاشق کلمه «رایگان» هستند فقط خود کلمه «رایگان» (Free) مشتریان را هیجانزده میکند. ترفند «یکی بخرید، یکی هم به رایگان تحویل بگیرید» (یا BOGO: Buy One Get One free) حتی با اینکه همه ما میدانیم که این در واق... (ادامه)
ما در یک سال گذشته، دهها نسخه از محصولات آموزش ویدئوییمان فروختهایم. اما فکر میکنیم این محصولات، یک چیز کم داشت و آن اینکه یک عامل تشویقکننده برای یادگیری در آنها وجود نداشت. تکلیف، امتحان و مدرک عواملی هستند که انسان را تشویق میکنند تا پیگیر یک دوره باشد و با موفقیت و به مرور آن دوره را طی کند. برای رفع این کمبود، ما دست به یک ابتکار جالب زدهایم: آکادمی آنلاین آفتابگردان http://academy.aftab.cc از این پس (إن شاء الله)، قصد داریم دورههای آموزشیمان را (چه کوتاه و چه بلند) در این آکادمی برگزار کنیم. نمرا ۳ و تستا ۳ دو سیستم برگزار کننده دورههای ما در این بخش خواهند بود که با تغییراتی که در نسخه ۳.۰.۱ نمرا دادهایم (و از این لحظه برای مشتریان نمرا نیز این تغییرات قابل دریافت است)، تمام شرایط را برای برگزاری یک دوره ... (ادامه)
آپدیت: پیشنهاد میشود مطلب «آشنایی با موضوع مهمی به نام مزاج در نیم ساعت ؛ فایل صوتی صحبتهای استاد نیرومند در مورد مزاج» را نیز مرور کنید تا به صورت صوتی نیز توضیحاتی در مورد مبحث مزاج بشنوید... - ده سالی میشود که یک معدهدرد من را آزار میدهد! چند سال اول فکر میکردم هر وقت استرس امتحان و کار و ... زیاد میشود اینطور میشود بنابراین بدون توجه خاصی با شربت یا قرص درمان کردم اما در چند سال بعد کمکم یک موضوع توجهم را جلب کرد و آن اینکه این معدهدرد ظاهراً در یک دوره خاصی از سال اتفاق میافتد! روی بدن خودم تستهایی انجام دادم: مثلاً دوغ پاستوریزه بدترین چیزی بود که امانم را میبرید اما عجیب بود که همان دوغ را مثلاً وقتی در تابستان میخورم هیچ اتفاقی نمیافتد اما یک ته استکانش را در پاییز میخورم، معدهدرد بیچارهام میکند! خلاصه، بعد از ده سال، بالاخره متوجه شدم که پاییز، فصل معدهدرد ... (ادامه)
امروز فرصت کردم سمینارهایی که در خبرنامه هفته قبل TED.com بود را ببینم. نمیدانم شما هم پیگیر سمینارهای این سایت هستید یا نه؟ یکی از این سمینارها خیلی برایم جالب بود! یک نظریه جدید در مورد هوشمندتر بودن انسانها نسبت به موجودات زندهی دیگر بیان شده که بعید نیست درست باشد! برای دیدن ویدئو کلیک کنید تا به حال فکر کردهاید که چرا ما غذا را میپزیم؟ حقیقتش را بخواهید من تا حدودی طرفدار گیاهخواری و خامخواری هستم. (البته پریشب، در عروسی از خیر کباب شیرازی نگذشتم!!) اما چیزی که همیشه برایم سؤال بود این بود که چرا هر بار که مثلاً شبها غذای من این (که قبلاً به عنوان یک غذای مقوی و سالم و آسان معرفی کرده بودم) میشود: با اینکه خوب میخورم، اما میبینم خیلی سریعتر از قبل گرسنه شدم! یکی دو ساعت بعد باید دوباره یک چیزی ب... (ادامه)
طراحی یک پروژه، مراحل مختلفی دارد که هر کدام به ابزارهای خاص آن مرحله نیاز دارد. در این مطلب برخی از مراحل که در همه نوع پروژه درگیر خواهند بود را همراه با سایتهایی که در آن مرحله مفید هستند، لیست میکنم: ۱- طراحی و ساخت پروژه در این مرحله، شما دائم چیزهایی یادتان میآید که اگر جایی یادداشت نکنید که انجام دهید، ممکن است انجام آن را فراموش کنید و بعداً در فاز تست یا پشتیبانی یادتان بیاید و احتمالاً شما در درس مهندسی نرم افزار با جدول آقای بوهم آشنا شدهاید و میدانید فراموشی یک نیاز ممکن است چه هزینه سنگینی داشته باشد. پس یکی از چیزهایی که برنامهنویس همیشه باید همراهش باشد، یک کاغذ و قلم است و این روزها یک موبایل که دارای یک Task Listعالی با کاربری آسان باشد به محض اینکه چیزی یادش آمد باید سریعاً جایی یادداشت کند. شاید بهترین برنامه که واقعاً کار را راحت کر... (ادامه)
آخرین بهروزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۳ دسترسی سریع به بخشهای مختلف این مطلب: - مقدمه- امکانات جدید نمرا ۳- نسخههای مختلف نمرا ۳- قیمت نمرا ۳- نکات پیش از خرید- خرید نمرا ۳- پشتیبانی نمرا ۳- مشتریان نمرا ۳- دموی نمرا ۳ این هم پایان انتظار کسانی که بیش از یک سال است سراغش را از ما میگیرند: Nomra 3 تا به حال از هیچ کدام از سیستمهای ما به اندازه نمرا ۳ و زمان انتشار آن سؤال نشده است و ما فکر میکنیم این اشتیاق برای انتشار، بیجهت نبوده است! چون معتقدیم: نمرا ۳ یعنی همهی آنچه که برای مدیریت آنلاین یک مؤسسه آموزشی نیاز دارید! در ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۱ بزرگترین پروژه آفتابگردان با نام «سیستم مدیریت آنلاین نمرات، نُمْرا» متولد شد. پروژهای که فقط ۶ هزار بار مستقیماً از روی آفتابگردان دانلود شده است. (حالا صدها سایت دیگر که نمرا را برای دانلود گذاشتهاند، نادیده بگیریم) مدتی بعد نیز ما نمرا ۲ را با ... (ادامه)