در چند ماه اخیر، بیشترین ورودی از گوگل در آفتابگردان مربوط بوده است به فارسا:
باید هم همینطور باشد! ویرایشگر متن فارسی با این قدرت و دقت و خلاقیت بعید است پیدا شود...
در چند ماه اخیر، بیشترین ورودی از گوگل در آفتابگردان مربوط بوده است به فارسا:
باید هم همینطور باشد! ویرایشگر متن فارسی با این قدرت و دقت و خلاقیت بعید است پیدا شود...
بخشهای مختلف آفتابگردان هر روز در حال بهروزرسانی هستند که ممکن است شما مدتها بعد متوجه شوید... همین دیروز، امکاناتی به Schedule و Ala اضافه شد...
مفتخریم که هزاران غیرایرانی از کشورهای مختلف در مراکز آزفای دانشگاههای مختلف با نُمرا و تِستا در حال آموزش دیدن هستند...
اوج فعالیت آفتابگردان، ۱۵ روز مانده به مهر تا اواخر مهر است. دهها مدرسه و دانشگاه و مؤسسه باید سایتها و سامانههای نمرا و تستای خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند...
کدام هاستینگ و کدام شرکت طراحی سایت با ۴.۵ میلیون تومان این همه امکانات که در سایت این مشتری جدید طرح مَدفای ما میبینید در اختیار مشتریان قرار میدهد؟ https://allaame.ir
طرح مدفا را از دست ندهید: https://yourl.ir/madfa
هاستینگ آفتابگردان ( Aftab.host ) که طی ۱۵ سال گذشته میزبان صدها وبسایت کوچک و بزرگ بوده است، مدتی است که طی توافقی با مجتمع فنی تهران (نمایندگی ساوه)، دامنه و هاست با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان دورههای برنامهنویسی وب قرار میدهد... این ابتکار، هاستینگ را به یکی از پردرآمدترین بخشهای آفتابگردان تبدیل کرده است.
به سفارش مشتری خوبمان مؤسسه من حقیقی https://azmoonmanehaghighi.ir بازیابی رمز با کمک پیامک به تستا اضافه میشود...
دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از بهترین مشتریان نمرای ماست: https://samach.scu.ac.ir
به سفارش این دانشگاه، امکان انتخاب زبان بین سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در نمرا فراهم میشود...
حُجرا تا این لحظه قریب به ۱۰۰ میلیون تومان درآمد نصیب آفتابگردان کرده است... و این تازه ابتدای راه حجرا است 😉
گاهی انسان فکرش را نمیکند که یک محتوا بر روی سایت اینقدر ورودی از جستجو داشته باشد!
طی یک سال اخیر، بیشترین ورودی از گوگل به آفتابگردان با جستجوی عبارت «تسبیح آنلاین» به این صفحه بوده:
عجب!
یکی از ترسها که ممکن است افراد را از راهاندازی یک کسب و کار باز بدارد و در نتیجه در فقر زندگی کنند، ترس از مالیات است! متأسفانه اداره مالیات اطلاعرسانی دقیقی در این زمینه نداشته و این ترس از مالیات خود یک مانع در پیشرفت جامعه شده. از مالیات نترسید! باید بدانید که در اکثر موارد، مالیات شما صفر خواهد شد و نیازی نیست حتی یک ریال مالیات پرداخت کنید. در این زمینه به چند سؤال پاسخ میدهم: آیا اداره مالیات به فروشهای درگاه و POSهای من دسترسی دارد؟ بله، طی دو سال اخیر، تمامی بانکها موظف شدهاند که مجموع تراکنشهای درگاهها و پوزهای شما (POS مخفف Point Of Sale به معنی نقطه فروش است) را به اداره مالیات ارائه کنند. وقتی نوبت بررسی پرونده شما میشود و با شما تماس میگیرند که به اداره مالیات بروید، لیست درگاهها و پوزها و فروش سال پیش هر کدام را مقابل شما میگذارند. مالیات من چطور محاسبه میش... (ادامه)
کاربر عزیزمان Mr_Kabood لطف کردهاند در ادامه آن روالی که با مطلب «از سایت attari24.ir چیزی بخریم یا نخریم؟» آغاز کردیم و گفتیم چه خوب که هر کس از هر فروشگاه آنلاینی خرید میکند، بیاید در «انجمن بخریم یا نخریم» تجربهاش از خرید از آن فروشگاه را بگوید، یک پست غافلگیرانه در آن انجمن ارسال کردهاند با عنوان «از فروشگاه آفتابگردان چیزی بخریم یا نخریم؟»!! حالا جدا از لطفی که در آن پست داشتهاند، یک ویدئو هم از Unbox کردن بسته گذاشتهاند (انگار که یک آیفون ۸ را آنباکس میکنند! 8) )، من این ویدئو و توضیحات ایشان را که دیدم یاد یک سری نکات ریز افتادم که ما خودمان در فروشگاه به کار میگیریم و من در درس «تجارت الکترونیک» به دانشجوها میگویم و تا جایی که یادم هست در کتاب تجارت الکترونیک هم آوردهام، گفتم با توجه به اینکه برخی از دوستانی که پیگیر مطالب هستند، خودشان فروشگاه دارند، این نکات را یادآوری... (ادامه)
روی میز کارم دو ماژیک دارم. وقتی بررسی میکنم، میبینم همیشه وقتی با ماژیک کار دارم، ناخودآگاه دستم طرف یکی از آن دو میرود و آن یکی را کمتر استفاده میکنم. میدانید دلیل آن چیست؟ چون آن ماژیک راحتتر باز میشود! دومی را باید با کلی زور باز کنم طوری که اگر حواسم نباشد احتمالاً دست چپم در لحظه باز شدن ماژیک، به میز برخورد میکند! *** این مثال ساده، اهمیت Easy-to-use بودن محصولات و خدمات در جذب مشتری را میرساند. (استفاده راحت) این مورد را یکی از اهداف Usability یا کاربردپذیری نیز میدانند و میدانید که ۱۲ نوامبر هر سال (یعنی ۲۱ آبان که نزدیک است) را روز کاربرپذیری مینامند و از محصولات Easy-to-user در مراسم مختلف تقدیر میکنند. گاهی اوقات رعایت کردن یا نکردن یک نکته کوچک، باعث رضایت یا عدم رضایت یک مشتری و طبیعتاً ... (ادامه)
این مطلب ترجمهای آزاد از مطلبی با عنوان 7Proven Ways to Increase Customer Satisfaction for Your Online Business در وبلاگ پرستاشاپ است. «رضایتمندی مشتریان» باید اولویت اول همه تجار باشد. بر اساس یک تحقیق، «به دست آوردن یک مشتری جدید، ۶ تا ۷ برابر نسبت به نگاه داشتن یک مشتری هزینه دارد». رضایتمندی مشتریان یک زنجیره ایجاد میکند، هر چند که کم بودن شکایات مشتریان به معنی رضایتمندی آنها نیست. بر اساس یک تحقیق ۹۶ درصد مشتریانی که ناراضی هستند، هیچ شکایت یا گلایهای نمیکنند، البته ۹۱ درصد آنها اگر از خدمات یا محصولات ناراضی باشند، آن فروشگاه را ترک میکنند و هرگز دیگر برنمیگردند. اگر راغب شدهاید که مشتریان خود را راضی نگاه دارید، این ۷ نکته میتواند به شما کمک کند: ۱- مشتریان را با چیزهای رایگان سورپرایز کنید چه چیز بهتر از یک خدمت یا محصول رایگان؟ نمونههایی از چیزهای رایگان میتوان... (ادامه)
وبلاگ سایت PrestaShop.com (که یک سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین است) هر بار یک مطلب در زمینه تجارت الکترونیک منتشر میکند که حاوی نکات جالبی است. اخیراً مطلبی با عنوان «روان شناسی قیمتگذاری و تخفیف در تجارت الکترونیک» متشر شد که آن نکات را اینجا ترجمه میکنم و کمی هم از تجربیات خودم مخلوط میکنم: انسانها توجه و تمایل ذاتی خاصی روی برخی قیمتها دارند که ما آنرا در اصطلاح «قیمتگذاری روانشناسانه» مینامیم. این موضوع اثبات شده که قیمتگذاری و تخفیف روانشناسانه باعث افزایش تعداد جنس خریداری شده و میزان پول خرج شده توسط مشتری میشود. برخی از نکات در این زمینه در ذیل آمدهاند: - مشتریان عاشق کلمه «رایگان» هستند فقط خود کلمه «رایگان» (Free) مشتریان را هیجانزده میکند. ترفند «یکی بخرید، یکی هم به رایگان تحویل بگیرید» (یا BOGO: Buy One Get One free) حتی با اینکه همه ما میدانیم که این در واق... (ادامه)