
یکی از مشتریان در پیغام خصوصی برای بنده نوشتهاند: هر چند مشتریانی که از ما راضی (و بسیار راضی) هستند، آنقدر هست که ما تا این لحظه به پشتوانه حمایتهای گرم آنها (که در این مطلب به برخی از تمجیدهای آنها اشاره کردهایم) به کارهایمان با انرژی تمام ادامه دادهایم، اما به هر حال، ما هم مانند هر فروشندهی دیگری، ممکن است تعدادی مشتری داشته باشیم که از برخی رفتارهای ما به خصوص در بحث پشتیبانی، گلایه داشته باشند. بد نیست در این زمینه توضیحاتی بدهم که به درد تولیدکنندگان نرمافزار هم میخورد. (چون میدانم که بسیاری از دوستانی که مطالب را دنبال میکنند خودشان تولیدکننده نرمافزار هستند) چند نکته در مورد پشتیبانی نرمافزارها: ۱- پشتیبانی، طولانیترین فاز در تولید نرمافزار است. دوستانی که درس مهندسی نرمافز... (ادامه)

English
العربی
Swedish
François

















![[آی.جدول: اسکریپت ایجاد جدول آنلاین]](/img/blocks/ijadval.png)
![[مِلکا: سیستم مدیریت مشاور املاک]](/img/blocks/melka.png)
![[پارسخوان: نرم افزار خوانای متن فارسی]](/img/blocks/parskhan.png)
![[بوکفا ۲: سیستم مدیریت آنلاین کتابخانه]](/img/blocks/bookfa.png)
![[QuranPDF: قرآن پی.دی.اف]](/img/blocks/quran_pdf.png)
![[Robi: روبات روبی]](/img/blocks/robi.png)
![[هیسسس: سیستم هیسگوی خودکار: اولین سختافزار آفتابگردانی]](/img/blocks/hisss.png)
![[آی قصه!: نرم افزاری برای تقویت داستان سرایی کودکان]](/img/blocks/iqesseh.png)
![[دُر: نرمافزار کتابخوان تدریجی]](/img/blocks/dor.png)
![[Fonta: پژوهشی درباره فونت]](/img/blocks/fonta_book.png)
![[چگونه یک تجارت الکترونیک راهاندازی کنم]](/img/blocks/ecommerce_book.png)


علی: