جمعه 15 آذر 1398 |  عضویت / ورود






[ بخش اصلی آموزشها | افزودن آموزش | داری بیشترین امتیاز | دارای بیشترین بیننده | جدیدترین نظرات ]

آموزش طراحی یک چرخ‌دنده در How to design a Gear in 3DMax



این آموزش مربوط است به موضوع آموزش 3D Max‏ که توسط hhaez در تاریخ: Saturday, 2007 January 27 ارسال شده است.   |   تعداد بازدید: 6813 بار   |   امتیاز متوسط: 4


ساخت یک چرخ دنده

ابتدا یک لوله (tube) با اندازه های مشخص در شکل زیر ایجاد کنید.دکمه f4 را فشار دهید تا خطوط روی لبه ها نمایان شود .

 حالا روی موضوع ساخته شده کلیک راست کنید و از منوی باز شده convert to editable mesh را انتخاب کنید .

 

حال به زیرمجموعه polygon رفته و سطوح اطراف لوله را یکی در میان انتخاب کنید . این کار را با استفاده از کلید Ctrl و چرخاندن صحنه انجام دهید .

 

پس از انتخاب اضلاع به صورت یکی در میان از لیست اصلاحگرها (modifiers) اصلاحگر Face Extrude را به موضوع داخل صحنه نسبت دهید .

 و پارامترهای آن را مطابق شکل زیر تنظیم نمائید .

در آخر از یک جنس مناسب برای چرخ دنده ساخته شده استفاده کنید .

منبع http://www.3disf.com




ارسال سؤال یا نظر
Tutorials ©