maxpal97
سَرور ماست!
پست: 855
عضو شده در: 23 مرداد 1384
محل سکونت: شیراز
امتياز: 8010
|
عنوان: |
|
|
تکون دادن دقيق اجسام در محيط سه بعدی بعضی وقتا خيلی مشکل می شه، مخصوصا وقتی که Scene پيچيده باشه.
يه راه حل ساده ولی واقعا کارامد که باعث می شه کمتر به برنامه نويسای Maya بدو بيراه بگين اينه:
Alt+Arrow Keys
با اين کليد داغ! می شه Object رو توی هر ViewPort به چهار جهت بالا، پايين، چپ و حتا راست!! تکون داد. اين ترفند توی ديد پرسپکتيو يا دوربين واقعا به درد بخوره. البته بازم می گم توی هر پنجره فقط U,V. با N کاری نداره.
توصيه من اينه که اول توی پرسپکتيو امتحانش نکنيد. توی ۳تا ديد ديگه باهاش يه کم ور بريد بعد بريد سراغ پرسپکتيو. |
|