Hamid
مدیريت كل سایت


پست: 5509
عضو شده در: 31 اردیبهشت 1384
محل سکونت: -::ساوه::-

امتياز: 47882
|
|
عنوان: |
|
|
automa, جان؛
در «تستا» نخواستیم کار رو اونقدر وسیع و پیچیده کنیم که هر کس خواست باهاش کار کنه، اول یک کتاب دربارهش مطالعه کنه!!
این امکانات برای سیستمهای تجاری هست که فقط بخوان به لیست امکانات اضافه کنن و پول اون لیست رو بخورن. نه سیستمی که فقط برای کار راه انداختن منتشر شده
البته گفتهی شما رو به عنوان یک پیشنهاد در تاپیک پیشنهادات ثبت میکنم و امیدوارم در نسخههای بعدی در نظر گرفته بشه. |
|