جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ |  عضویت / ورود

نظرات طرح شده

amirhosein (امتیاز : 1)
توسط amirhosein در مورخه : سه شنبه، 5 خرداد، 1405

تبریک میگم انشالله صد و بیست ساله بشید در صحت و سلامتی و به شادی همراه خانواده.

منم در دهه های عمرم دچار این حالت میشم. یعنی در 20 یا 30 یا 40 سالگی. یه تلنگر هست به هر حال که حواست هست؟

بر عمر گذشته نمیشه افسوس خورد و کاری کرد باید رو به جلو نگاه و انشالله عمل کنیم. واقعاً باید قدر دونست فرصت و زمان رو. مهمترین دارایی انسان همین زمان و فرصت هست.

چیزهای جاگیر رو هم بذارید توی دیوار بفروشید :دی


نام: [ کاربر جدید ]
ایمیل:

موضوع:
نظر:


اجازه استفاده از تگهای HTML را ندارید


جمع عدد 13 با 10 را در كادر زیر وارد نمایید:
(این كار برای جلوگیری از فعالیت موتورهای اسپمر است)


* توجه: نظر شما بعد از بررسی، نمایش داده خواهد شد.